Måndag

haft min första nk lektion idag och jag hatar redan det! fick först ett bättre begagnat häfte med hälften av sidorna kvar, våran lärare fixade lite och tyckte att den blev nästan som ny fast jag tycker att den mest blev i ännu sämre skick. okej kanske inte så jätte intressant att veta men kom bara på de.. egentligen så skulle jag skriva att jag nyss faktiskt gjorde uppgifterna vi fått och insåg att jag kommer få kämpa med det här.. är faktiskt rätt off. kan dessutom inte ens trösta mig med att det är en kort kurs för sen efter den så har smartskaftet jag bestämt att läsa B kursen också, dubbelt så lång är den dessutom! hjälp, vad har jag gett mig in på?

Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

haha naaw, han fixade ju fint åt dej haha aldrig är du heller nöjd ;D

2009-01-19 @ 22:50:51
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se
Postat av: Linda

haha jodå super bra blev de ;D

2009-01-19 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0