Söndag

igår var det partaj för linnea som fyllde 18 år, riktigt kul var de, vi sjöng singstar eller sjöng och sjöng de blev lite skrikigt där ett tag innan alla blev hesa.. tänkte lägga in någon bild sen när jag har fått dom, tog inga själv. när dom stora myndiga barnen gav sig iväg mot krogen ville Hanna ha efterfest på max, sagt och gjort ;p vi och två friidrottare som var helt höga på socker efter att ha sörplat socker te i några timmar, mysko typer kan man säga.. sen när de var slut på festligheterna fick man en lite annorlunda resa hem.. men de var kul :) så tack allihop för en lyckad kväll! :D

nu ska jag börja bege mig mot mitt jobb, ingen lust men man måste väl. får trösta mig med att de inte är så många timmar ändå.

ps. 63 dagar ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0