Måndag

ett tag sen jag skrev sist.. helgen har jag spenderat i luleå bland en massa härliga människor. först på fredagen var jag på Annas 18 års fest, A-S och jag blev väl lite av vad man skulle kunna kalla finskafröknar.. hade två riktigt svår lärda elever ;p lördagen var jag och Elin på stan innan vi åt mat med mormor eva, for och köpte en "liten" påse godis med erik och linn. på kvällen for vi iväg till lite folk och hade allmänt roligt, eller? ;p konstaterade att livet är en tävling.. fast jag vann 2-1 egentligen. förlåt nu blev det internt igen, men jag kan inte låta bli. hursomhelst så var tanken att fortsätta prata finska även denhär kvällen men så blev det inte så vi får ta de en annan gång istället :) på hem vägen på söndag somnade jag i bussen som vanligt, plötsligt vaknade jag och bussen stod stilla mitt i skogen, trodde at vi bara plockade upp någon så jag somnade om lika fort. nästa gång jag vaknade stod vi ännu stilla på samma ställe.. då trodde jag att bussen hade gått sönder, somande igen. tredje gången jag vaknade och såg att vi ännu var på samma ställe fattade jag att kolla genom ut genom fönstret, där utanför var det fullt ståhej med massa blåljus, hade hänt någon olycka.uppmärksamt av mig,jag vet. 
Tack till alla för en helt underbar helg! :D och elin det måste vi göra om snart!

idag har jag mest bara glidit runt i skolan, "möte" och "studiebesök" på bojan i jakt på kedjor. möte på biblan.. och så vidare. kollade på bonde söker fru -bröllopet. man började ju nästan gråta ;p haha nej men fin klänning hade hon :)

för övrigt så har Ann-Sofie redan lurat mig att strunta i traditionerna två gånger,jag brukar inte äta semlor före februari. men i fredags var de bara för att fira redovisningen, vi var bäst! :p

Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

nåmen en blandning av dej och mej kan ju inte bli annat än bäst ;) eikö niin? ;)

2009-01-27 @ 23:00:43
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0