22 juli

har inte kunnat vara inne på en vecka, först pga tidsbrist och sen för att mitt inernet har varit helt kaputt. nå men nu verkar de fungera. eller nja sådär det trådlösa fungerar inte så nu sitter vi här som förr i tiden och slåss om en data :p har hunnit med en massa roligt (igen) sen förra inlägget.. blibit ägare till ett par otroligt söta skor, badat både rökbastu och bastuflotte, träffa elin, varit med kusin, grillat, badat, varit på twincity med guldregn ;) en massa annat också. har spendetrat all min tid åt att jobba eller umgås med mina vänner, alltid lika trevligt! de sista dagarna har minst sagt varit händelserika.. hade tänkt lägga upp endel bilder, en bild säger ju mer än ord heter det ju.. men eftersom jag inte kan sitta på "min" data så får det bli senare..


Väduren (21/3- 19/4)
Om du skall göra en resa den här veckan så kan du vara säker på att den blir lyckad. Det ser ut som om du kommer träffa en person som är helt olik dig, men som gör ett stort intryck på dig. Vem vet, kanske det kan vara början på ett nytt förhållande. Det är viktigt att du tar i tu med alla störande moment innan helgen så att du får den vila du behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0