skärpning!

nu har det igen gått en vecka sen jag skrev sist, jag som så stort gick och sa att jag skulle bättra mig. tss blev ju bara ännu sämre med uppdateringen efter det. sen sist så har jag faktiskt mest befunnit mig innanför icas väggar, mitt eget hem har blivit ett stopp som jag stannar till vid i förbifarten och sover några aldelens för få timmar i varje natt. kvällarna har gått i antingen krigsoperans tecken eller till att försöka hålla mina vänner sällskap. ja jag ´har jobbat dubbla pass sen operan börjat. dagvild som jag är så minns jag inte riktigt vad det är vi har hittat på den senaste veckan, iaf  hunnit med ett besök på umppis, annikas 18års fest, bastubad, pappas födelsedag (som jag nästan glömt), scones har kommit.. säkert en massa annat också :) har haft det väldigt intensivt men roligt :)
 


nukku matti väntar! nasso nasso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0