lördag

igår var det en lugn skolavslutningsdag för min del, sov bort första halvan av dagen och resten av den spenderade jag med att ta hand om mina vovvar, nu är dom nytvättade och fina i pälsen, tog tid men bra blev de :) bamse och jag tog också en promenad inne i stan, bra träning för honom.. sen på kvällen var vi ett gäng som bastade i flotten, henrika och jag hannt basta en timme innan resten kom så vi blev sittande där i 3,5 timmar sammanlagt, och storfisken som man är så badade vi i havet också! (dock förkyld idag ;p ) väldigt trevligt var det iaf, de lär vi göra om!

de är då konstigt hur glad man egentligen kan bli av småsaker, hade fått ett gulligt mail på min facebook och nu kan man säga att min dag är räddad :) denhär dagen har jag annars spenderat på jobbet, väldigt mycket att göra idag och värre blir det när semestrarna börjar.. puh.. men då går ju tiden fort iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0