måndag

skolavslutningsvecka, känns otroligt bra på ett sätt men ändå lite jobbigt också.. de ska ju bli väldigt skönt med sommarlov men kommer bli så tråkigt att säga hejdå till alla barnen på föskolan, har ju verkligen hunnit fästa mig vid dom under åtta veckor.. idag hade vi fika med föräldrarna och jag fick blommor och en massa beröm. så himla kul och rörande på nåt vis, blev ju helt tårögd ;p efter praktiken snabbkäkade jag innan jag gick till jobbet, jobbade ensam idag och det gick jätte bra :)  


Kommentarer
Postat av: hhhenrika

haha näe det gjorde jag inte :D den vart lite fläckig så pappa fick ta om det igen :D haha

2009-06-11 @ 16:01:20
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0