misslyckad lördag

just nu är jag väldigt arg, irriterad, ledsen och ja allmänt less på allt. hade sett fram emot denhär kvällen väldigt länge och så missade jag hela. typiskt. vad har jag lärt mig av detta? jo sluta tänk på andra. nej så fungerar de ju inte, klart jag ställer upp för mina syskon men de är så tråkigt att alla ens egna planer går åt skogen för att man vill vara lite snäll. sen är jag också less på att människor som inte har någonting med mitt liv att göra lägger sig i vad jag gör. låt mig va! varför blanda sig i sådant som man inte har att göra med? mitt liv har förändrats väldigt mycket under det senaste 1,5 år, personliga saker som jag inte har tänkt sitta och skriva ner i en blogg, det jag stör mig på är att ¨såna som absolut inte har något med detta att göra, lägger sig i, tycker till och snackar. sköt ni erat så sköter jag mitt. tack.

Kommentarer
Postat av: Annika

<3

2009-07-06 @ 12:05:14
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0