sommarlov!

har varit väldigt dålig uppdatering här på sista tiden men jag har helt enkelt inte haft tid och ork. tänkte försöka bättra mig. nu har jag sommarlov, eller ja egentligen så är de ju skolavslutning imorgon men den tänker jag skippa, är rätt ovärt att åka in till stan för att lyssna på rektorn i några minuter. igår var sista dagen på praktiken, riktigt sorligt var det att lämna barnen, har verkligen haft en toppen praktik! ja alltså sommarlov och då börjar jobbet på allvar, redan på lördag morgon hittar ni mig där bakom disken och sen efter det så nästan varje dag :) har bara två hela helger ledigt på hela lovet.. menmen blir väl kul till hösten när de klirrar i kassan ;p kan man ju kanske boka sig en resa också, vore iaf kul! ikväll blir de juoruilu ilta med henrika och linnea, trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0