fredag med radio

jahapp då var jag där igen. sjukan har slagit till på nytt. kasnke inte var så smart att gå från sjuksäng till slalombackarna. suck. tredje fredagen på raken som jag är sjuk, börjar bli smått less nu. dagen har spenderats nerbäddad i sängen med radion skrikande. 

på radion pratade dom föresten om miss suomi tävlingarna, alltså fröken finland eller vad de nu kan tänkas heta när man översätter. i bikini momentet hade det rullats in en bil, startats vatten så de såg ut som att det regnade och varit mycket vatten på golvet och eld i bakrunden. sedan hade tjejerna fått åma o kroma sig runt dendär bilen på knä o allt dom nu kunde tänkas hitta på som såg sexigt ut i sina höga klackar och nästan obefintliga bikinisar. helt sjukt tycker jag, dendär tävlingen håller verkligen på att spåra ut helt. kommer ihåg när jag brukade se på de för kanske tio år sen, då hade dom en massa fina kläder och i i bikini momentet så hade alla en baddräkt och då gick dom bara fram och tillbaka utan nå konstigheter. han på radion sa att han hade kollat och samtidigt tänkt att ifall han hade haft barn så skulle han ha stängt av teven, han tyckte helt enkelt att det blev för mycket. och jag håller med honom.




dagens låt: Lady Gaga- Eh eh (nothing else i can say)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0