fredagen den 13:e



otursdag och ja man tackar ja. på morgonen var jag tvungen att göra ett matte prov som var väldigt svårt och som gick åt skogen. sen var jag putt resten av skoldagen men kalle försökte iaf göra mig glad på samhälls lektionen, gick väl sådär men aja.

efter skolan mötte jag upp min käre vän Ann-Sofie och vi började gå mot köpcentret men vid gamla tullen föll vi för frestelsen och råkade svänga in på hannas på en snabb lunch, gott som vanligt :) när vi var mätta fortsatte vi över gränsen och började sätta sprätt på pengarna, jag hittade en klänning och a-s en tunika, så nu är vi fina nästa helg :) appropå nästa helg så var ju inte min klass lite inne i det idag, ela och sara tänkte komma redan på morgonen så dom hinner vara här ett tag och så dom får mycket tårta ;p men de satte jag stopp för.. sen var jag och övningskörde på stan med mamma i oscars bil :) gick finfint

när vi kom hem så åt vi och efter det har jag sprungit runt och dammtorkat, dammsugit och skurat hela övervåningen så nu är residens innala blänkande rent igen :p

imorgon blir de visst taco hos hh o sen får vi väl se vad som händer..


iiiiiiiiiiiiiiik ;D


Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

hihi iiik ; )

2009-03-13 @ 23:42:34
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0