söndag

helgen kom och gick, nu är det redan söndag och imorgon måste man tillbaka till verkligheten igen. kan ju iaf trösta med att de är sista hela veckan före påsklovet och sen är de bara 4 (tror jag) dagar innan vi går ut på APU ändå till sommarlovet :D

nå helgen lite kort. fredag var vi lediga från skolan så jag, linnea och henrika passade på att gå runt på rajala och inviga alko :p köpte också ett rosa (!) linne.. inte den färgen jag brukar ha precis. och igår var de först promenad på isen med zorro som gällde innan jag for iväg hem till henrika och fira att hon också har blivit stor :) sen for vi till umppis och hade jätte kul :) efter krogen kom bror på den briljanta iden att vi skulle ha efterfest hos oss. sagt och gjort hela högen ner i stranden och vi börade elda bastu.. plötsligt hade klockan blivit  närmare sju innan jag kom till min säng. men inte ens då höll man ju på att få sova först, en pratglad person som inte kunde somna tänkte hålla mig vaken, men de satte jag stopp för ;p tack alla som gjorde kvällen/natten så himla bra! :D efter ungefär tre timmar sömn var det dags för mig att gå till mitt "underbara" jobb. så less de.



<3


Kommentarer
Postat av: hh

det så så lite så :) <3<

2009-03-29 @ 20:20:28
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0