onsdag

har hur mycket kläder som helst på mig och ändå fryser jag ;s bara jag inte håller på att bli sjuk igen. försökte plugga körkort men somnade så verkar ha powernapat två timmar idag, ändå är jag trött. får inte bli sjuk! kanske borde lyda hh och käka några apelsiner.. mitt huvud är helt tomt just nu så har ingen aning vad jag ska skriva om.


fan va folk är nyfikna. 


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?  faktiskt ingen aning                                              
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nepp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? henrika
4. Hur lång är du? 159,5 ;p
5. Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån? från annika orkar inte skriva det.
7. Vad föredrar du ringa eller skicka sms? beror på men idag sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? nyss
10. Icke godkänt i något ämne? neej
11. Mvg i något? jo
12. När vaknade du idag? 06;40
13. Vilken är din favoritplats? thailand ;p
14. Vilken plats föredrar du minst? jadu, vet inte..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?  bra fråga, söderut
16. Hur stor är din säng? 90
17. Vad sover du i? stor t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? en
19. Var har du bott/bor? här och några kvarter bort..
20. Tycker du om kinamat? jodå
21. Tycker du om kaffe? nej
22. Vad dricker du helst till frukost? min otroligt nyttiga juice..,
23. Kan du spela poker? jo men kan ju inte påstå att jag är sådär jätte bra
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nääe inte känner, men vet några

25. Vill du ha barn? ja :)
26. Kan du några andra språk än svenska? jo, finska
27. Har du någonsin åkt ambulans? mm...
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, nöjen typ
30. Äger du dyrbara smycken? ja sådär
31. Kan du rulla med tungan? nja
32. Vem är den roligaste människan du känner? det finns många
33. Vad har du för ringsignal? animals-nickelback
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? inte jag men mamma kanske har, vet inte
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min plattång
36. Kan du byta olja på bilen? haha, vilken fråga.. nej..
37. Vilken var den senaste boken du läste? körkortsboken
38. Dansar du i bilen? har väl hänt
39. När var du i kyrkan senast? minns inte
40. Hur många hål har du i öronen? 4
41. Har du någon piercing? jo
42. Har du någon tatuering? nej de kommer
43. Röka eller snusa? inget
44. Är du singel? jodå
45. Har du pojkvän/flickvän? nej, antagligen inte
46. Har du ett bra kärleksliv? bra fråga måste jag säga
47. Vad ska du göra ikväll? sova tidigt har jag bestämt
48. Har du några syskon? 2 bröder

aja fick bli en tjuvad lista istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0