Onsdag

idag efter skolan stannade jag kvar i staden för att skriva lite manus med A-S. började med lunchmöte på hannas. gick väl kanske lite segt där i början haha annars så kan ni ju fråga Joni, han såg hur effektiva vi var.. han åkte på lite jobb "småfix" på scenen bara ;p sen mitt i allt halkade vi in på endel sorliga samtalsämnen och då kom vi fram till att vi är väldigt känsliga.. sen helt plötsligt så var halva manuset klart! kommer bli så himla bra! har fått tillbaka inspirationen igen :) 
 kul att umgås med sisko en hel dag :)

min skjuts hem blev ju som lite försenad.. ringde bror
jag: var är du?
bror:kemi de tar en kvart till
jag:okej

efter två timmar ringer jag igen..
jag:var är du?
bror:de drog ut på tiden lite..
jag:tack jag märkte det..
bror:om fem min är jag där

åtta min senare ringer min telefon
bror:kommer du snart?
jag: jo
bror:kom nu annars så far jag.

hmm jag hade väntat i en tvåtimmars kvart och han kunde inte vänta en minut.. rättvist.. han ska få igen när jag har körkort..

Ann-Sofie skrev i sin blogg om att ifall de finns tvillingsjälar så är vi det och jag kan inte annat än hålla med :) <3

varit till frissan idag, blev bra :)

nu har jag ont i min mage och funderar på att börja popcorndieten, majs är ju nyttigt säger dom..

nej nu sluta yra, natti


Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

haha ja jäklar va vi ska söla när vi fått körkorten så dom får känna hur de känns ;p

2009-03-12 @ 20:37:11
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0