söndag

igår vaknade jag och kände yes, nu är jag nästan tillbaka! kände mig nästan helt frisk och bestämde mig för att fara in till stan och fika med Ann-Sofie, hade ju som inte sett henne på ett bra tag. vi pratade en hel massa som hänt och var till rajala o kollade på ett "träningspass" som var reklam för body center och på en modevisning, herrajumala handuksmodet var ju läckert ;) sen på kvällen kom linnea hit med en film och godispåse, filmen var ju riktigt söt :)

idag då? jo vaknade och kände mig bra så pallrade mig iväg till jobbet och satt där mina timmar. när jag kom hem kände jag mig trött och varm, så fram med termometern och vad tror ni? självklart var jag småfebrig igen. så på den vägen är de nu. penicilinen tar slut i morgon på morgonen och enligt läkaren så skulle jag känna mig frisk efter bara några dagar. får väl se vad som händer nu då.

Såg beck nyss den var rätt bra, idioter som vanligt. appropå beck så drömde jag att jag var med i wallander förra natten. jag och wallander-linda sprang runt på min skola som var ett hotell och försökte få fast en mördare, det hade kunnat gå riktigt bra om någon bara skulle ha lärt mig hur pistolen fungerade... har haft en hel massa skumma drömmar på sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0