söndag

halsen har övergått från jätte ond till en konstig känska av att vara tjock, lite obehagligt faktiskt.  just nu käns de som om febern är på väg tillbaka men jag vet inte förhoppningsvis inbillar jag mig bara. igår tillbringade jag kvällen i soffan och såg leagally blond för hundrade gången med en godisskål i min ena hand och en glass i den andra. Samtidigt var mina vänner ute och jag hade kunnat göra vad som helst för att få vara med dom istället! jo jag är bitter, hade som endel planer för lovet och ja vad ska man säga de blir tvärt emot.

Bamse har varit på utställningen idag, en tand ifrån en etta. dom tyckte att han var jätte fin men vad ska man göra när en tand fattas? pga av de fick han alltså en tvåa. de är ju också bra men lite tråkigt när de var så nära.



<3
 

Kommentarer
Postat av: ansåfi

mååh, du kan ju inte bli mer sjuk :( vi som skulle göra så mkt kul på lovet ;/ skit också.

Nu får du ta och krya på dej! löv jo syster <3

2009-03-02 @ 19:29:06
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0