tisdag

kunde inte somna igår, tankarna bara for runt i huvudet. vad vill jag? fick en liten funderare och jag har faktiskt inte kommit på något svar på frågorna. är de verkligen så? kaine anung.

Sprängande huvudvärk idag igen, så mestadels av dagen har spenderats under mitt varma täcke med john blund, eller nukku matti som jag lärde mig kalla honom som liten..  alltså blev det ingen luleåtripp för min del. var i alla fall ut och vinkade av farmor och farfar på gården.


dagens kläder: mjukisbrallor, t-shirt
dagens smink : inget alls
dagens frisyr : diadem
dagens låt : dance with somebody-mando diao
dagens saknad : vet inte
dagens bästa : sova
dagens roligaste : "jag ska ta med min play boy" haha
dagens drog : tv:n
dagens köp :  inget
dagens godis : inget
dagens finaste : -
dagens humör : putt
dagens sämsta : huvudvärken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0