torsdag :)))

idag har varit den bästa dagen på länge! aktivitetsdag iskolan och jag valde ovanligtnog att stanna hemma. skönt med lite sovmorgon. efter frukosten kokade pappa oboy och så for han och jag ut med skotern :) först var vi till hamnskär och tittade till stugan, vi fortsatte till hamppu och fikade våran oboy och våra muffins med faster och mats innan vi for hem igen, då lämnade jag av pappa och for på en egen tur till j-niemi och tittade till stugorna där. så himla fint väder var det! sen när jag kom hem for jag och pappa och övingskörde med bilen också :) kul att göra något bara pappa och jag, de händer ju inte allt för ofta precis om man säger så :)

jag råkade trixa lite med skotern på h-skär så sträckte typ benet eller nåt, aja smällen man får ta, kostar att ligga på topp ;D












3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0