suck

är lite lätt irriterad. fattar inte hur man kan vara så tankspridd eller rent ut sagt slarvig som jag är. idag när jag skulle hem från skolan gick jag till bussen med väska och kom ut ur den utan väska. har ett minne av att jag tog väskan från skåpet när jag gick men är nästan säker på att jag inte hade den när jag gick in i bussen.. så frågan är ju vart jag har hunnit göra av den mellan skolan och bussen. så jävla klantigt.

idag har vi kommit igång med fikaschemat på riktigt, mickis bjöd på kladdkaka och det var gott :) och så kollade vi på "film" från när vi var på biblan. hatar att höra min egen röst inspelad, om jag verkligen låter sådär på riktigt så tycker jag synd om alla som måste höra mig hela dagarna ;p rösten låter verkligen helt annorlunda inne i huvudet när man själv pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0