lördag

efter frukosten idag tog jag mina hundar och gick ut på en promenad, till en början var de skönt men när vi var halvvägs var jag så arg på byrackorna att jag nästan grät. det var renspår överrallt och hundarna var som tokiga och drog åt alla håll och där stod jag i mitten med två trassliga koppel och försökte få tillbaka kontrollen.. sådär lagom kul, och såklart hade jag glömt mobilen också så kunde inte ens be någon hämta oss. tillslut så gick dom rätt fint igen och jag tog mig hem med ett par söndertrampade täckbyxor, sprängande huvudvärk och två nöjda vovvar. de är ungefär min dag hittills. ska väl börja fixa mig lite om ett tag och sen ser vi vad som händer.. :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0