en dag som alla andra

Idag är det måndag. tror jag, har blivit helt dagvild. men de klart alla dagar ser ju likadana ut. vaknar, äter, ligger i soffan i vardagsrummet, går runt, ligger i sängen, går runt, ligger i soffan i köket, äter, går runt, spelar gh, går runt, lägger mig i sängen och pluggar- somnar, vaknar, går runt, lägger mig i soffan, går runt, sätter mig vid datan, fastnar där. när man väl kommer bort från datan har klockan blivit läggdags = lägger mig i sängen och somnar. nästa morgon börjar det om igen vaknar, äter, ligger i soffan i vardagsrummet, går runt.. ja ni fattar. som ni ser är mitt liv väääldigt händelserikt just nu.

imorgon var det planerat att jag skulle köra till Luleå och föra fammo och faffa till flyget, men får väl se hur det blir med det, mår sämre idag än igår :/ fotoalbumet som jag beställde kom idag, blev riktigt fint! :) 

nu ska jag gå ner och dricka något varm, kanske skriver senare om jag kommer på något roligare att skriva om, tycker mina inlägg är rätt tråkiga nu. 

 


You like to be the center of attention, but not because you think you're beautiful. Your funny and you love to make people laugh! People often underestimate you because you seem to be too carefree... but given the chance you can be the rock that keeps everything from falling apart! When you care about something, you make sure that everything in your power is put toward keeping it. You can have a nasty temper though, so watch out!

den stämde ju rätt bra på mig..

Kommentarer
Postat av: hh

linda, tänkte påpeka att du skulle kunna ändra min länk till min blogg ifall du har lust ;D

2009-03-03 @ 01:07:17
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0