tisdag

idag har jag faktiskt varit väldigt flitig om jag får säga det själv. skola, barnen, bakat muffins och pluggat. nästan så man blir lite stolt över sig själv ;p skolan var rättså onödig idag igen. vi gjorde inte så mycket annat än åt apelsiner och åkte hiss..

skulle ha haft körlektion idag men så ringde Gunnar o sa att de blev inställt och så fick jag nästa tid först den 24e, lite irriterande. men men. vadet har jag ju nästan förlorat iaf och jag som skulle vinna.

kommer faktiskt inte på något intressant att skriva så de får räcka för idag..
pusu


Kommentarer
Postat av: annsofiiie

men nu kommer ju inte folks fördomar om bf alls stärkas ;D vi äter apelsin och åker hiss ;s

PUSU!

2009-03-11 @ 20:38:29
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0