söndag

kollar beck, nyhetspaus så skriver ett kort inlägg medans

igår var vi på på släktmiddag hemma hos hh, massa god mat och dricka :) vi satt och pratade gamla minnen och skrattade :p sen tog jag och a-s en rolig busstur till stan.. där fortsatte vi umgås och så. ja kort sagt en rolig kväll, tack allihop!

vi såg lite på melodifestivalen.. fattar inte hur folk röstar. jag och a-s röstade å emd och henrikas lilla släkting willy tyckte att vi var som tjejerna i hans klass. han går i trean.

efter några timmars dålig sömn lyckades jag ta mig upp ur sängen imorse och masa mig iväg till jobbet, knappt något att göra och jag saknade radion där. har för övrigt börjat bli lite beroende av radio. sen var jag och övningskörde lite när vi var till kemi och hämtade pappa från flyget.

en vecka kvar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0