kväll

tisdag idag, betyder att de är onsdag imorgon och jag som har tyckt att det har kännts som om de är torsdag hela dagen idag.. men icke. idag hade vi typ inga lektioner. fotografisk bild på morgonen, vi framkallade nåt som jag och a-s glömde hämta sen och de var visst viktigt att göra de.. oops. sen matte och jag och fredrik kommer inte överrens. efter det var de dags för nästan 4 timmar hål. sisko och jag stack iväg på möte igen, just när vi började fick vi veta att lova hade smitit så iväg och leta.. tur att hon kom hem iaf :) vi hannt iaf skriva lite och träna på engelskan, vi hade muntliga delen i nationella idag, gick faktiskt bättre än jag trodde att de skulle göra. vi hade samhälls i typ 5 min efter engelskan och sen slutade vi. när jag kom hem så började jag typ direkt baka, min tur att ha fika till skolan imorgon. och imorgon har jag skola mellan halv tolv och ett, käns lite onödigt men måste ju in med fikat så.. 

imorgon kommer farmor och farfar hem! har saknat dom :) är ju så van vid att farfar är in till oss varje dag, så de blir lite tomt varje gång dom är ute och reser.. 


usch vi var lite elaka mot någon stackare som ringde idag, fick ju lite dåligt samvete där ett tag. men de löste vi ju fint ;p


kom på idag att jag borde planera in en skånetripp i början på sommaren :) lovisa vad tror du om det?

nej nu börjar min blogg mer och mer bli en såndär tråkig det här har jag gjort och ätit idag blogg, trist. får försäka skärpa till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0