torsdag

vet inte vad det är för fel på mig just nu, har varit jätte flitig och gjort massor hela veckan! måste ha fallit o slagit huvudet eller något, skulle förklara mysteriet med väskan också.. nå idag har jag handlat, lagat mat, städat och till och med hunnit basta och plugga lite körkort, inte likt mig att hinna så mycket. hade tänkt ta en sväng med vovvarna också men de får bli i morgon orkar inte gå ut nu nåmer.

pratade med pappa idag, han undrade vad jag hade för skostorlek för han tänkte att han skulle köpa ett par skor till mig. men jag sa att han skulle strunta i det o köpa något annat istället så de inte blir som med domdär byxorna han engång köpte.. haha. nu lät de som om jag är en liten bortskämd snorunge som tycker om att min pappa reser för att jag ska få saker och att jag blir arg om han inte har med sig något till mig. men precis så är de inte. men om han nu vill köpa något så är de ju bättre om jag tycker om det. jag och min pappa har ju som inte riktigt samma tänk och smak när de gäller skor ;p

10 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0