1 maj

herregud det är redan maj, snart har halva året gått.. tiden bara springer, ny månad hela tiden känns det som :p igår hade man halvdag på praktiken så slutade efter att ha powernapat med barnen :) sen for vi och lekte ned viktors valpar och jag blev helt kär i en liten kille där, eller den typ adopterade mig ;p sen på kvällen bar det av till stan och fira glada vappen. först var vi hos linnea och sen på lite andra ställen innan krogen. där var det mycket folk och jag hade jätte kul! tack alla för den bästa vappen någonsin!










brudar ni taggar väl för imorgon? jag är på! ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh! Ni kan ta en sån valp så lovar jag att jag ska sköta om han när jag är i seskarö!

Puss från spanien!

2009-05-03 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0