fredag

YES! fortsatte mitt ringande i morse och nu är de fixat, helt nöjd är jag ju inte ännu heller men de går inte att göra de bättre så de får duga.. men nu är de iaf ingen ide att hänga läpp nåmer. fast visst svider de ju lite de gör det. ikväll blir det jobba och sen höra hur helgens planer blir, håller tummarna att allas scheman går att pussla ihop! men det brukar ju oftast ordna sig.

horoskop är lite spännande, har igen kommit ïn i en såndär period när jag måste kolla horoskopet hela tiden.
"Du är kanske lite osäker på dina känslor för en viss person. Du testar på sätt som inte gynnar harmonin i förhållandet."
Hmm.. har mina misstankar. hoppas jag har fel.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0