Gammal?

började allvarligt fundera på om man verkligen börjar bli gammal idag.. vi var ute med barnen och så skulle vi gunga. de gick jätte bra i början, mina tändstickor till ben tog ju knappt ens i marken i gungorna som är anpassade för barn 1-5 år ;p men sen plötsligt kom dendär väldigt obehagliga känslan i magen, den spred sig och jag var tvungen att stanna gungan. jag blev åksjuk. vem fan blir åksjuk av att gunga?! de är ju nästan pinsamt! eller pinsamt det är ju hemskt! hoppas att de bara berodde på att jag var hungrig eller nåt, vill inte att min gungkarriär ska vara över ;p

har suttit och försökt planera helgen.. imorgon är det praktik,jobb och grillning (nog för att jag kommer dit flera timmar efter att dom har grillat men). på lördag bär de av till haukipudas på topis student sen hem och kolla på 3ornas bal innan eftersläppet. och på söndag konfirmeras lillebror. och det är också hemskt, min lilla lillebror håller visst på att bli stor.. ännu en anledning att känna sig gammal. 

men nu ska jag sova så jag orkar med min fullproppade dag imorgon.
natti!

Kommentarer
Postat av: hhenrika

Linda, vet du vad? Du är inte den enda som blir åksjuk när man gungar..=p

2009-05-29 @ 12:23:46
URL: http://hhenrika.blogg.se/
Postat av: Sara

ahhaha ni är ju lite speciellaa! ;) Jag själv sitter och spanar in gungorna varje rast, ids ju inte precis ta dom om barnen vill gunga :( Men nåndag, ska ni se, så ska jag gunga heeeela rasten och dom får bara glo på mig ;)

2009-05-29 @ 13:41:31
URL: http://saraaahh.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, linda, du är gammal! Dags att inse det ;)

2009-05-29 @ 19:09:33
Postat av: Linne

jag blev också åksjuk när jag sommarjobbade på dagis. HAHA

2009-05-29 @ 19:21:06
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0