Sommar!



Äntligen känns det att sommaren är på väg! har varit fint väder nu i några dagar och jag har verkligen sommarkänsla! drog på mig shorts och slängde solbrollorna i väskan när jag drog iväg till stan idag, då är de sommar! lyssnar på sommarmusik och sol vind och vatten är nog sommarlåten nummer 1. tycker jag i alla fall. är på otroligt bra humör också, livet leker!! dagen har spenderats på stan med linnea, vi har köpt gardiner men nu när jag kom hem kom jag på att dom kanske är för breda.. men jag vet inte får fråga mamma :p smart som man är så tog jag mina nya skor imorse = skavsår direkt, stackars linnea som fått lyssna på mitt gnällande hela dagen. Vill ni veta något kul? jo elin har kommit till sverige och till och med hit till stugan :D saknat henne väldigt mycket! nu har vi mycket prat som måste tas igen :) nu får det nog vara slut på onödig information. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0