söndag

blev väckt imorse och kunde inte somna om, men var inte riktigt kapabel att stiga upp heller så blev kvar under täcket nästan två timmar innan jag kände att frukost kunde smaka någorlunda. annars så har jag försökt göra så lite som möjligt idag och måste säga att jag har lyckats rätt bra.. suttit på balkongen i flera timmar och gjort bort lite plugg som har legat. solen skiner och jag har fått en massa färg, märks att man har grundat i thai :)

gårdagen eller ja kvällen blev lyckad, allt flöt på och jag hade som vanligt väldigt roligt!

blev utmanad eller vad man ska kalla det av linnea.

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- jag är livrädd för möss och råttor
- är både svensk och finsk medborgare
- är känslig 
- är dålig på att säga nej

Berätta 4 saker du gjort idag:

- lagat mat
- latat
- pratat i telefon
- lyssnat på radio

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
-mjukisbyxor
- ett rött linne
- omaka strumpor
- underkläder

Skriv ner 4 saker du hatar:
- att städa
- havregryns gröt
- engelska
- frigolit

Skriv ner 4 saker du älskar:
- min familj
- mina vänner
- vovvar
- sova

4 personer som ska göra denna lista:
-Annika
-Elin S
-Henrika
-Sara


nu ska jag faktiskt göra lite nytta, ska kila iväg och olja in en dörr.. vi får väl se hur de går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0