söndag

har haft en stressig men rolig helg. i fredags så bar det av till jobbet direkt efter praktiken och direkt efter jobbet hämtade henrika upp mig så for vi till linnea och jag visade mitt nya partytrix.. lördag stressade jag mig igenom, topis student och eftersläppet. och eftersläppet började ju sådär lite lagom bra, hade råkat glömma att säga till elin att det var klänning eller kjol som gällde så hon kom i shorts men de fixade ju sig bra ändå :) hade väldigt roligt iaf! och idag har walter blivit konfirmerad. de där med att gå i kyrkan är inte riktigt min grej, jag och sollan visste inte riktigt när man skulle stå och sitta men som tur var så hjälpe marianne som satt tre rader längre fram oss ;p och för er som vill veta så är det 120 lampor i yttersta lampringen :p efter så har våra "närmast sörjande" varit på fika, jag och elin satt och vräkte i oss smörgåstårta och tror att jag ska gå ner och ta em bit till strax..

slänger in bilder lite senare tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0