söndag

jag taggade och taggade i ett dygn för utgång igår men icke, det satte mina vänner stopp för :p istället satt vi och åt godis och prata om livet, skönt att bara ta de lugnt också ibland :) sen blev vi anlitade att köra taxi, då var de slut på de lugna.. blev en kort sväng på krogen också, nyktert. sen hamnade vi på en riktig "bya fest" ändå in på morgonkvisten. bastu, finnhits och dricka ja de säger väl de mesta.. kanske inte de bästa stället att vara nykter på ;p haha men kul var de :) idag har de inte blivit gjort så mycket mer än en långpromenad med zorro och bio. laddar inför en jobbig vecka, har något planerat för varje kväll. borde börja kolla på matten också ifall jag tänker klara nationella men har noll inspiration. suck. måste be sollan hjälpa mig.. kanske nästa söndag? verkar vara min enda lediga dag då.


Kommentarer
Postat av: hhenrika

Linda, matte nästa söndag kan ju sluta bra med bakis om det går riktigt illa ;D för man vet ju aldrig ;D

2009-05-03 @ 23:20:38
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0