tisdag

idag var det då dags för nationella i matte B och jag kände mig faktiskt lite förberedd tills jag fick höra att provtiden var fyra (!) timmar.. då sjönk självförtroendet men de gick nog rätt bra tror jag, kände mig inte helt off iaf :) sen snabblunch med Henrika innan jag promenixade till mina söta barn på månen. på kvällen var det dags för sista träffen med söta smajlbarnen, vemodigt kan jag då säga. kommer sakna dom! men det finns ju bara 24 timmar på dygnet, man hinner inte med allt. tyvärr.  just nu skulle jag behöva några extra timmar så jag hinner med allt som ska göras. känns som att de har blivit ett litet tomrum nu, något som jag sysslat med halva mitt liv är plötsligt ett avslutat kapitel. men nu ska jag vända blad och börja på ett nytt! förhoppningsvis ett nytt och ännu bättre. ser lovande ut nu måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0