torsdag

just nu består mitt liv till största delen av två saker jobb och praktik. och på mina få lediga timmar i veckan ska jag försöka hinna med lite skolarbeten och dedär körkortet som ska tas men som drar ut på tiden nåt så jävulusiskt. idag var jag på praktiken till 17 och när jag kom hem så hade jag planerat att hinna med massor men så blev det inte. jag nästan flög genom ytterdörren nynnandes på idas sommarvisa helt strålande glad och kastade mig på posthögen för att öppna ett brev som jag väntat på att få öppna hela dagen. ja där var det slut på de roliga, brevet var en stor besvikelse. jag skippade middagen med familjen och gick istället under mitt täcke och tjura. eller inte kanske tjura men var så arg så jag hade kunnat strypa vem som helst som kommit i min väg, alltså blev inget av de jag hade planerat gjort. har ringt lite samtal och ska fortsätta imorgon bitti så kanske de fixar sig, hoppashoppashoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0