torsdag

denhär kvällen har jag gjort något så roligt som att räkna matte i flera timmar.. synd bara att de inte riktigt vill fastna. har ringt mina snillen till kompisar och fått lite hjälp och på söndag ska sollan försöka banka in något i min lilla skalle.. vi får väl se hur provet går. typiskt mig att börja plugga i absolut sista minuten också. imorgon är de först engelska nationella i flera timmar, sen praktik och direkt efter det blir de jobba till stängning och sen öppning på lördag morgon. mkt att göra men de ska nog gå bra hoppas jag. lite saker som måste fixas också.. får försöka hitta nån lucka.
har inget vettigt att skriva så godnatt folket .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0