fredag idag!

helg igen! veckorna går så himla fort, känns som att det är måndag och fredag hela tiden.. denhär helgen bjuder på två långa arbetspass på ica och ett besök på umppis, inte vait där på ett tag faktiskt så ska bli riktigt kul! annars så har jag inte gjort så mycket annat än samlat vuxnpoäng idag. först skola, kunde till och med glänsa lite på keijos lektion (hör och häpna!) kanske inte är helt lost ändå. hemma så har jag fixat banksaker, lagat mat dock misslyckades jag lite med min specialite makaroner och korv hur man nu kan lyckas med att misslyckas med det.. nu ska jag tömma diskmaskinen och försöka få lite ordning på alla mina viktiga papper som ligger huller om buller i mitt mindre välstädade rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0