tisdag

usch jag är helt slut, fryser och har huvudvärk. skulle egentligen vara samma att gå och lägga sig, men de ids jag inte ännu. känns som att jag aldrig blir utvilad hur mycket jag än sover. har sovit jätte långa nätter nu på sista tiden, till och med klockan runt vissa nätter och ändå är jag trött hela tiden! mysko. imorse ringde dom från jobbet och behövde lite förstärkning, så gjort ett långt pass idag och gör ett lite längre imorgon.
från och med måndag tänker jag försöka börja på mitt nyttigare liv. bara det att jag har så himla lätt att falla för frestelsen men jag vill lyckas, de är inte så svårt när man väl kommer igång. vet ju dessutom i vilken ända de är lätt att börja i. så vi får väl se hur de blir med den saken.




Tänk vad lätt de vore om man alltid visste vad andra tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0