vintertid och styrdans

igår var det utgång som gällde, henrika och jag hade först mysigt hemma hos mig. vi eller lättare sagt hon (jag försökte men fick inte fjutt på de) eldade bastun och kaminen innan vi gick till folkan o kolla läget på pubaftonen och bytte skor med min snälla mamma. där hamnade vi och dansa styrdans också, haha min "kavaljer" kännde nog sig tvingad att säga nåt positivt "du håller ju takten iaf".. sen vidare mot stan via sportbaren till umppis. hade en väldigt bra kväll! och idag vet jag inte vad som händer, blir väl att sitta hemma och ta de lungt. skönt de med. tror jag har lovat att fara med navaran på service eller nåt i kalix imorgon, måste vara där redan kl 9, huh hur ska jag orka upp? lite förvirrande idag faktiskt när man hade ställt om till vintertid, trodde att min mobil gör det automatiskt så när den stod 13.20 när jag vaknade höll jag på att få en chock innan walter talade om för mig att den bara var 12.20.

haha fb idag
L: ni glömde nåt igår..
R: vad? säg säg
L: Henrika..
R: haha juste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0