irriterande

kom till skolan 40 minuter för tidigt idag, irriterande. hade förskola,skola och fritidshem och viola överraskade oss med ett oförberett prov, ännu mer irriterande. och nu har vi hål till föreläsningen klockan 14 mest irriterande. hade tänkt föra in min mobil på lagning eller nåt idag men kom på att jag inte alls kan göra det för då kan inte elin ringa mig.  skulle behöva gå på banken också eftersom jag inte kommer åt min internetbank heller. irriterande. försökt prata med Joouuunääääääz också men de gick ju som de brukar. irriterande det med. nu sitter vi i datasalen och nördar och min stol är helt sne och trasig faktiskt väldigt irriterande. och appropå datasal så fungerar min användare bara på endel av datorerna, otroligt irriterande.


Kommentarer
Postat av: nigggaa

lindadadaaaa, miss yooooou jätte mycket :( hihi men vi ses ju på tisdaaaa! <3

2009-09-27 @ 19:20:29
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0