skola

sitter i vårat mysiga bf klassrum med mickis. vi har haft hål sen 10 och ska nu vid halv 2 fara på studiebesök på bandet, ett gruppboende. Linnea var snäll och lånade mig sin cykel och jag är på desperat jakt efter en cykelpump så jag kan få lite mer luft i däcken. sen blir det nikkala o kramas lite med alla mysiga firrar. nu sa mickis att de har varit en tsunami nånstans kommer inte ihåg va stället hette, hemsk när sånt händer.

var på apoteket 4 gånger igår och måste verkligen säga att de var dålig service. veterinären hade inte skickat receptet dit så jag fick bara gå därifrån tomhänt flera gånger utan att dom ens funderade på att efterlysa våra mediciner. men tillslut var jag på nya och där var det en trevlig kvinna som ringde till kalix och vips hade vi våra piller till stackars bamse som har inflamerade halsmandlar!

kollade just på flyg till malmö fan va dyrt de är att flyga inrikes, kostar mer till malmö än vad flyg ich boende kostade till cypern. helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0