tisdag

ny vecka och ja har försökt samla krafter för att orka ta mig igenom skolan så att de snart blir helg igen, älskar helger! fast de där med att samla kraft går sisådär, har varit otroligt trött dom senaste dagarna.. precis som jag trodde i förra inlägget så blev helgen lyckad i det stora hela. hannt med stugliv, krogliv och arbetsliv. inte illa va? stugan var mysigt, inte sovit där varken i år eller förra året. jag tyckte det var mysigt med mörkret men henrika var lite nervös där ett tag och sprang runt med sin ficklampa som en tok och vaktade ryggen.. och lördagen, kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men ändå rolig. vi var till sportbaren innan jag, emma och camilla fortsatte till umppi. och så avslutade jag helgen med ett långt arbetspass på ica.

idag hade jag en lektion i skolan sen for jag ut på lite ärenden, tom köpt lite bildelar, smått stolt över mig själv ;p sen efter att vi hade tränat körde jag linnea till karungi, en känslomässig berg och dalbana, vi började prata om när vi kännt oss riktigt lyckliga och jag började gråta av att bara tänka på det minnet.. vadå känslig? nå alla tårar i ögonen resulterade i att vi missade avfarten eller lättaresagt tre avfarter.. vi körde lite för långt och fick se karungi by night..

nu skuta jiddra här och krypa ner i min säng istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0