Aaaaaaaaaaj!

jag har ont överallt! träningsvärk efter att ha åkt lite slalom igår, åkte inte ens länge och gick inte sådär världsbäst heller. har typ en wiplash skada efter lillebrors tackling i förrgår, och inte blev de ju precis bättre av att slå en volt mitt i backen och sen graciöst landa på nacken. aj! är sådär mega trött och skulle bara vilja lägga mig i min säng, bli bortglömd och få ligga där flera månader.  är på lite putt humör. skulle behöva någon feelgood film eller nåt. skolan har börjat och bf3 börjar återvända till vardagen. fast det vra inte lika kul att komma tillbaka till skolan som jag trodde. blev lika skoltrött som innan redan efter första lektionen. de enda som just nu känns sådär väldigt inspirerande är faktiskt skapande verksamhet. kommer nog bli riktigt kul. alla andra börjar få sina studentmössor, alla utom jag. men den kommer! man hör mer prat om balklänningar, bilar och studentkvällar i korridoren och man kan söga att nedräkningen har kommit igång. imorgon är de exakt fyra månader till studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0