flitig

känner mig rätt duktig just nu. har gjort klart mina apu uppgifter och alla naturkunskaps frågorna, betalat räkning, fyllt i reseersättningspappret, ringt blodcentralen och fått lite jobbtider. och nu tänkte jag torka lite damm och ikväll blir det träning. + att jag faktiskt bakade igår kväll. det hör inte till de vanligaste här i huset, mamma blev så chockad att hon var tvungen att fota och föreviga det ögonblicket. visserligen gjorde jag en liten tabbe och glömde bakpulvret, igen. resultatet blev lite mindre cookies än vanligt men lika goda som alltid!

imorgon börjar skolan igen och jag ser faktiskt fram emot det, för förstå gången på flera år.. det ska bli kul att träffa klassen igen. dessutom tror jag att domhär sista fyra månaderna blir riktigt roliga, snart börjar ju allt studentgrejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0