Happy!

är inne i en sånhär livet känns bra period! eller inne och inne, den började igår men poängen i det hela är att jag känner mig gladare än vad jag gjort på länge! har ju inte varit depp tidigare heller men är på något vis extra glad. en härlig känsla. idag tex när jag kom hem låg snön helt orörd på isen och i träden, solen lyste så starkt så man blev bländad och det glittrade lite extra i allt de vita. kände att de kanske inte är så dåligt trots allt att bo här. kom hem och möttes av doften av nybakat i dörren, tänkte att mitt hem o min familj kanske inte heller är så tokiga fast de ibland kan kännas så. sen ringde en underbar vän och jag blev ännu engång påminnd om hur härliga människor jag har runt omkring mig. just nu känns allting bara så himla bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0