äntligen!

nu är min studentmössa äntligen beställd! känns så otroligt skönt att äntligen ha gjort bort det! och nu slipper jag riskera att stå där utan mössa på min egen student, skulle ju vara lite snopet.. nu blev de plötsligt så verkligt att jag faktiskt snart går ut skolan. tankarna på vad jag ska göra av mitt liv kom nästan direkt efter att jag tryckt på beställa knappen. okej dom har ju funnits lite då och så men nu kom dom igen. sa bara poff. får som en blandning mellan fjärillar och en enda stor klump i magen. en skräck blandad förtjusning. det känns som om man skulle måsta ha planerat sitt liv tio år framåt, men herregud jag vet inte ens vad som häner till hösten! vill resa resa och resa, finns så otroligt många platser jag vill se och så många saker jag vill uppleva! och de stressar det mig. när ska jag hinna plugga vidare så jag kan få ett vettigt jobb? och vad vill jag jobba med? fast egentligen så behöver jag inte stressa, är ju trots alllt bara 19 när jag tar studenten och då ska man inte veta hur livet kommer att bli heller.


Kommentarer
Postat av: Cammo

Vi kan dra ut och upptäcka världen tillsammans och skippa stressen av att inte veta nått. :) Hihi, jag är bara 18 då! ;)

2010-01-12 @ 16:14:13
URL: http://chamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0