fredag

känner mig lite allmänt lost idag. vet inte ens vilket datum det är.  har suttit och inbillat mig att det är på tisdag viola ska komma på besök på praktiken men det kan de inte vara är ju ledig då. får kolla upp det, kanske de var på måndag? inte för att de egentligen spelar någon roll. jag vet i alla fall att det är fredag idag, den ska spenderas hemma med min lillebror. han ska förövrigt laga mat åt oss, vilken lyx jag har! helgen ska jag tillbringa på praktiken vilket gjorde att jag var tvungen att tacka nej till jobb, vilket i sin tur betyder att jag går miste om pengar för att jag måste sitta och jobba gratis istället, snacka om välgörenhet. fast jag har ju varit till affären och gjort nya beställningar på pengar, imorgon kanske det är min dag? hoppas det för alla moljoner som är i jackpot imorgon skulle sitta fint! om jag vinner, eller ska man säga när?, så gör det inte så mycket att jag gick miste om jobb. eller de gör inget alls då! igår var jag till luleå och hälsade på Elin, skönt att komma iväg lite! vi var även på hockey, första gången jag såg en lule match faktiskt och de var kul! vi skulle gå och beställa en tid till min  tatuering, men de glömde vi.. kan inte fatta hur?! är så otroligt taggad på att göra en.. vill ha den nu! kommer bli så himla fint. får gå in och boka på onsdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0