januari

känns rätt bra med ett nytt år. fast tänker inte skrivia "nytt år med nya möjligheter" som alla andra redan gjort, dels för att jag tycker att de inte riktigt är rätt, menar varför ska man bara ha nya möjligheter för att de är ett nytt år? de kan man väl få annnars också? och dels för att jag nog faktiskt inte riktigt har fattat att det verkligen är 2010 nu. har bara jobbat och jobbat och inte hunnit tänka på så mycket annat än vad jag ska ha för matlåda och vilken tid larmet ska ställas på så jag hinner till jobbet. sätter upp en årssammanfattning som jag tog från linnea

årsammanfattning - 2009

1. Har du hittat kärleken under året 2009? - nej
2. Sett en fallande stjärna? -ja
3. Gjort någonting som du verkligen ångrar? - ja, men de har väl alla..
4. Varit kär? - njaa, inte kär men..
5. Varit olycklgt kär? - nepp
6. Haft sex med ditt husdjur? -  men usch! 
7. Hållt något nyårslöfte? - hade inget
8. Snusat? - nej
9. Rökt? - har väl hänt
10. Vart på konsert? - jodå
11. Piercat dig på annat ställe än i öronen? - nej
12. Fått ig på ett prov? - ja, inget att skryta om
13. Skolkat? - ja
14. Saknat någon/något? - Ja!
15. Sovit brevid någon av samma kön? - ja
16. Sovit brevid någon av motsatt kön? - mm
17. Pussat någon av samma kön? - ja
18. Slagit sönder något? - jaa
19. Varit medvetslös? - nej
20. Skickat flaskpost? - nej
21. Fått nya vänner? - ja! :)
22. Druckit så mycket så du spytt? - mmh
23. Fått höra att du är en hora? - nej
24. Har någon nära till dig dött? - nej:)
25. Skallat någon? - nepp, men blivit rejält skallad...
26. Åkt snowboard? - nepp
27. Åkt slalom? - ja!
28. Strippat inför folk? - nepp
29. Sagt "jag älskar dig" till någon och inte menat det? -nej
30. Sagt "mamma" eller "pappa" till en lärare? - nej de tror jag inte
31. Somnat på en lektion? - ja
32. Haft sex med någon och sedan ångrat dig? -nej,
33. Blivit sviken av något? - ja
34. Använt falskt id? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0