måndag morgon

klockan är kvart över nio och jag har redan varit en sväng till stan och hunnit vara hemma i en halvtimme efter det! inte illa för att vara jag. dock väldigt onödigt. vaknade före tuppen och pallrade mig iväg till min nya praktikplats. där drack jag en kopp the, fick veta att jag inte nehöver komma föränn imorgon och sen sprang jag till bussen. funderar på att gå ut på en morgonpromenad med hundarna istället, var faktiskt riktikgt skönt väder ute nu. sen så är de sådär fint annars också, är som så stilla på något sätt. skulle verkligen vilja ha en systemkamera just nu! borde kanske investera? värt att fundera på. denhär veckan var det tänkt att mitt nyttiga liv skulle börja, vi får väl se hur det går med det, ska iaf dra mig iväg på träning ikväll och ja morgondagens pass hinner jag inte på eftersom jag måste jobba kvällen och säkert samma på torsdag. nå vi ser ju. 


If you want me
The cherry on top
The pick of the pack
The crème de la crop
If you want me you beter do better than that tonight
Oh oh
If you want
It takes more than a wink
More than a drink
More than you think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0