19

idag är då dagen som jag återigen blir ett år äldre och ett år klokare, de första stämmer ju i alla fall men för övrigt så känner jag mig precis lika klok som igår och i förrgår. idag har det mest käkats tårta och varit släkt på besök. smörgåstårta jag älskar verkligen smörgåstårta! håller på att föräta mig. egentligen så firade jag väl min födelsedag i lördags tillsammans med henrika, vi fyllde sammanlöagt 38 vilket firades stort. härligt sällskap + god mat (H och jag hade lagat paj för första gången) och dricka. kvällen kan sammanfattas som en riktig kanonkväll! känns som att det var nyss jag fyllde 18 och hade världens nedräkning och nu är jag redan 19! men de är väl som man brukar säga tiden går fort när man har roligt. det senaste året har verkligen varit roligt! faktiskt varit det bästa, omtumlande men helt jävla underbart! 

Kommentarer
Postat av: henrika

och snart e vi redan 20 :D

2011-02-02 @ 05:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0